احمد شاملو

بیشترین عشق جهان را به سوی تو می‌آورم
از معبر فریادها و حماسه ها
چراکه هیچ چیز در کنارمن
از تو عظیم تر نبوده است
که قلبت چون پروانه‌ای
ظریف و کوچک و عاشق است
ای معشوقی که سرشار از زنانگی هستی
و به جنسیت خود غره‌ای
به خاطر عشقت!
ای صبور! ای پرستار!
ای مومن!
پیروزی تو میوه‌ی حقیقت توست
رگبارها و برفها را
توفان و آفتاب
آتش بیز را
به تحمل صبرشکستی
باش تا میوه غرورت برسد
ای زنی که صبحانه خورشید در پیراهن توست،
پیروزی عشق نسیب تو باد!

 

 


نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت23:19---8 آبان 1392
سلام عزیزم وبت خیلی زیباست مخصوصا مطالب عاشقونش ایشال موفق باشی خوشحالم میکنی هرچند وقت یکبار به منم سر بزنی!

آجی
ساعت14:36---3 بهمن 1391
راستی داداشی یه جورایی هم می شد فهمید که عاشق بودی نه ...

آجی
ساعت14:35---3 بهمن 1391
سلام داداشی نمی دونم قبلا گفتم یا نه ولی وبت خیلی نازه

آرزو
ساعت16:02---21 آذر 1391
سلام عزیزم خوبی؟ مطالب قشنگی از شاملو می نویسی خیلی دوس دارم خوشحال میشم بهم سر بزنی

نسترن
ساعت22:54---7 آذر 1391
تو را با غیر میبینم صـــــدایم در نمی اید
دلم میسوزد و کاری زدستم بر نمی اید

نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم
تحمل میرود اما شب غـــــــــــــــــم سر نمی اید

چه سود از شرح این دیوانگیها بیقراریهـــا
تو مه بی مهری و حرف منت باور نمی اید

توانم گفت مستم میکنی با یک نگه اما
حبیبا درد هجرانت بگفتن در نمـــــی اید

منه بر گردن دل بیش از این طرق جفا کاری
که این دیوانه گر عاشق شود دیگر نمی اید

دلم در دوریت خون شد بیا و اشک چشمم ببین
خدا را از چه بر من رحمت ای کافـــــــر نمی اید


غزال
ساعت20:41---30 آبان 1391
like

نسترن
ساعت10:03---29 آبان 1391
خیلی قشنگ بود...


sahar
ساعت15:51---24 آبان 1391
سلام گلم من لینکیدمت خوشحال میشم منو با همین اسم *تسلیت قلب صبورم* لینک کنی بازم بهم سر بزن خیلی تنهام بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 1:23 | نویسنده : م.ر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.